Undgå, at dårlige kundeoplevelser fører til negativ omtale og opnå en dyb indsigt i, hvordan dine kunder oplever din virksomhed. Puls 24 bygger på NPS.Today, der gør det muligt at monitorere og respondere på kundeoplevelser i real time, 24 timer i døgnet. Hvis kunden giver en negativ feedback, uløser det automatisk en alarm i virksomheden, sådan, at der kan laves service recovery, så hurtigt, som muligt. Resultatet er bedre kundeoplevelser og øget tilfredshed, der kan aflæses direkte på bundlinjen. Tilfredse kunder køber nemlig mere, bliver længere og anbefaler til andre. Ud over service recovery bruger vi også monitorering til at identificere særligt tilfredse kunder, som kan bidrage til øget innovation og forbedringsprojekter.

Med NPS.Today er det muligt at integrere NPS-kundemonitoringen med alle virksomhedens øvrige systemer. Det betyder, at der kan leveres en bedre helhedsoplevelse til kunden og at kunden kan følges gennem hele kunderejsen:

Iben Høiaas Jeppesen, kundeudviklingschef hos Jyllands-Posten:

>Vi ønskede en operationel NPS-løsning, med mulighed for at arbejde med den enkelte kunde. Det kan vi nu. At kunne tale menneske til menneske er noget helt særligt og vores data får på den måde en virkelig stemme, der er meget nemmere at forholde sig til og agere på<<

Julie Fick, Campaign Consultant, SATS
Christopher Gude, Business Analyst, SATS

>”Vi var i samme båd som så mange andre virksomheder. Vi udsendte spørgeskemaer til vores kunder, men der var mindst 20 spørgsmål. Det gav en meget lav responsrate. Ingen gider svare på så mange spørgsmål i dag”

“Platformen er super brugervenlig! Det tager cirka halvanden time, og så er en ny Center Manger sat ind i tingene, både systemet og vores opfølgningsprocedure”<<

Jesper KochPULS 24