Som de første, har vi omsat hjernevidenskab og socialpsykologi til en vifte af værktøjer og en let forståelig metode. Modellen består af 3 trin. På kun 5 dage bliver I guidet igennem en proces, der resulterer i et genialt koncept og en kampagne, der vil adskille virksomheden fra konkurrenterne og tiltrække de bedste kunder.

Vores undersøgelser viser, at dine kunder ikke tager beslutninger med den rationelle hjerne. 85% af alle køb foregår impulsivt og ubevidst, fordi vi gerne vil spare energi og undgå smerte. Princippet hedder “loss aversion” og bliver kun sat ud af spillet i det øjeblik vi leger og, i bedste fald, glemmer tid og sted. Så bevæger vi os over i det princip, der kaldes “flow”. Det er derfor at gamification bliver mere og mere populært.
I samarbejde med nogle af de mest succesfulde i branchen har vi udviklet denne workshop, der viser dig, hvordan din, min og dine kunders hjerne fungerer. Du vil blive chokeret over i hvor høj grad vi alle kan påvirkes af forskellige neurotriggers. Du vil lære, hvordan du trænger igennem med dine budskaber. Du vil blive præsenteret for konkrete værktøjer, metoder til at tiltrække de rigtige kunder og opbygge communities omkring dit koncept. Og du vil blive præsenteres for en række af konkrete cases, der på overraskende måder er gået viralt og har været med til at skabe en bevægelse omkring bestemte brands, produkter og koncepter.
Der er grundlæggende to måder at konkurrere på. Den ene er at konkurrere på prisen. Den anden, som vi går all in på, er at udvikle et originalt og simpelt koncept, som er let at kommunikere og skaber loyale kunder.
Derfor har vi udviklet en sammenhængende metode til strategi og forretningsudvikling, der adskiller virksomheden fra konkurrenterne, som skaber retning og loyale kunder. Filosofien er, at konceptet ikke længere fokuserer på virksomhedens struktur, men på den bevægelse vi ønsker at skabe. Et koncept, hvor vi ikke fokuserer på selve transaktionen (produkt for penge), men derimod på transformationen (personen, som vi gør en forskel for). Det giver ikke alene mere mening. Det er også en langt mere rentabel måde at arbejde på.
Vi har fået en helt ny værktøjskasse, som er med til at skabe succes.
Hele processen har skabt et unikt koncept og afklaret vores målsætninger.

Elsemarie Østergaard
Business Relation Mangager, Incosmeticss

Alle taler om content marketing, men det er ikke nok hovedløst at producere indhold til sociale medier. Medierne er efterhånden overfyldt af indhold, hvorfor du er nødt til at lave indhold, der er mere originalt, kreativt og inspirerende, end andres indhold. Ellers drukner du i mængden. Og ikke nok med det. Du må også tænke over, hvordan dit indhold præcist kommunikerer det strategiske budskab, som du vil have frem. Endelig er det også afgørende at stille sig selv spørgsmålet “Hvad gør dette indhold socialt og hvad er sandsynligheden for at det går viralt”?
Derfor har vi udviklet en analyse og kommunikationsmodel, der sikrer, at dit indhold er strategisk, socialt og trigger opmærksomhed. Vi kalder det for Viral Marketing.
Jesper KochKoncept