Du tænker: ”Det er bare ikke fair, fordi jeg har det bedste produkt i hele verden”

Men, men, men…

INGEN SER DIG, INGEN HØRER DIG, NÅR DU FORTÆLLER OM DET

Vi siger, at du får præcis den opmærksomhed du fortjener.

Derfor:

❖ HOLD OP med at fortælle, HVAD du gerne vil sælge til mig, fordi det skaber modstand

❖ HOLD OP med at opremse produktdetaljer og unikke salgsargumenter. Fordi, det keder mig SÅ MEGET.

❖ START med at vise mig HVORFOR det giver mening, HVORDAN du er anderledes end de andre og HVORFOR du gerne vil arbejde sammen med præcis mig, HVORDAN du fjerner alle mine frustrationer, HVORFOR, HVORFOR, HVORFOR.

❖ START med at give mig en OPLEVELSE. Vis mig ikke bare et pænt billede og en tekst.

Stimuler dog alle mine sanser, væk min ”sult”, gør mig nysgerrighed.

Fordi, så synes jeg faktisk, at du er ret spændende at være sammen med

 “Mennesker vil ikke stopfodres med massekommunikation. De vil opdage, erobre og elske. Derfor kommuniker til reptilhjernen”

DU VIL ALDRIG GLEMME DET

På bare to timer vil Johnny Kuhn og Jesper Koch tage dig med ind i de bagerste afkroge af din hjerne og vise dig, hvor irrationelle vi i virkeligheden er og hvordan vi alle påvirkes af branding, hver eneste dag.

ADVARSEL!

Du vil blive udsat for eksperimenter, der viser, at du ER modtagelig for manipulation, så du skal være åben for at blive udfordret.

HVEM ER JOHNNY OG JESPER?

Johnny er uddannet grafisk designer og arbejder derudover
med Audio Branding. Johnny har arbejdet for virksomheder som fx
Rambøll Management, Socialstyrelsen, Aarhus Kommune, Rigshospitalet, mv.Johnny vil vise dig hvordan samspillet
mellem visuel og auditiv kommunikation kan tænde din
kunder på det emotionelle plan. Han vil, blandt andet, vise dig hvor
kraftfuldt lyd og billede i skøn forening, er i stand til at skabe tydelig
genkendelse af dit Brand.

Jesper er uddannet psykolog og ekspert i Neurobranding og har
arbejdet for virksomheder, som fx Dansk Supermarked, Ikea, Novax, mv. Jesper vil vise dig, hvordan de store internationale
brands, hver enestedag manipulerer din hjerne, sådan at du kommer til at elske dem og deres produkter. Han vil, blandt
andet, vise dig den chokerende effekt, der ligger gemt principper,
som fx reframing og priming.

 PRAKTISK:

Fyraftensmødet afholdes den 17/11-2017, kl. 16.00-18.30
Stedet er Culture Works, Sverigesgade 6, 8000 Århus.

Du kan tilmelde dig til jk@kuhn-design.dk eller mail@jesperkoch.com

Der vil være mulighed for at parkere umiddelbart udenfor bygningen og, hvis du kommer til fods, kan du følge stien fra DOK1 langs letbanen hele vejen ned til Sverigesgade. Senest 3 dage før arrangementet, vil du desuden modtage en velkomstmail fra os.

Vi GLÆDER OS så meget til at lære dig at kende.

Johnny og Jesper

Jesper KochFyraftensmøde om Neurobranding